مردم چین چین را انتخاب کردند

در هفتمین نظرسنجی مردمی جشنواره برند محبوب در سال ۹۹، برند چین چین همانند سال ۹۸ تندیس زرین این جشنواره را از آن خود کردند.

جشنواره برند محبوب به عنوان گسترده

یکی از مهمترین عوامل موفقیت شرکتها در بازار توجه و ارزش گذاشتن به نظرات مصرف کنندگان و ارج نهادن به حقوق آنهاست و این جایگاه ویژه برخاسته از وفاداری هواداران آن برند می باشد.

به گفته خانم نیکناز اسماعیلی مدیر برند چین‌چین، جشنواره برند محبوب به‌ صورت سالانه و با نظرسنجی مستقیم از مصرف‌کنندگان برگزار می‌شود. در پایان نظرسنجی مردمی هفتمین جشنواره برند محبوب و طبق آرا کسب شده در جشنواره‌ی امسال که به صورت آنلاین برگزار شد، برند چین‌چین بار دیگر و این‌بار در گروه رب گوجه‌فرنگی به عنوان محبوب‌ترین برند انتخاب شد.

در این جشنواره از نظرسنجی کاربران برای شناسایی میزان محبوبیت شرکت‌های فعال در هر یک از گروه‌های کالا و خدمات

ور در ارتباط به حقوق مصرف کنندگان افزود که اصولا مصرف، مهم ترین حلقه از فرآیند تولیدی است و هدف غایی هر مجموعه تولیدی ارائه محصول باکیفیت و مطابق با سلیقه و رضایت مصرف‌کنندگان آن کالا است. دراین چرخه و فرآیند از تامین مواد، تولید، توزیع تا مصرف؛ حقوق بسیار زیادی برای مصرف کنندگان قابل تصور است که مهم‌ترین آن، حق برخورداری از کالا و خدماتی سالم و باکیفیت در برابر ارزشی است که مصرف کننده پرداخت می‌کند.

و برند چین‌چین با کسب این آرای مردمی نشان داد که توانسته به خوبی کالا و سرویس های مد نظر را به مصرف کنندگان وفادار خود ارائه دهد.