مجتمع کشت و صنعت چین چین برنده تندیس ملی رضایت‌مندی مشتری

اجلاس ملی رضایت مندی مشتری با حضور مقامات عالی اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی ایران در ۲۵ دی ماه سال ۱۴۰۱ در سالن همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد.

به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در این مراسم حسین میر محمد صادقی، رئیس موسسه آموزشی اتاق بازرگانی ایران در سخنانی گفت: مشتری مداری و رضایت مندی و وفاداری مشتری امروز مورد توجه فعالان تجاری و صنعتی است و کسانی که می‌خواهند محصول جدیدی را ارائه دهند از نظرات مشتریان بیشتر استفاده می‌کنند.

او گفت: اگر رضایت مندی در مشتری ایجاد شود با تبلیغات دهان به دهان، شرکت‌ها را از انجام تبلیغات دیگر بی نیاز می‌کند.

میر محمدصادقی همچنین گفت: پرداختن به شکایت مشتریان ناراضی و پاسخ مثبت به این شکایات و پیگیری آن‌ها بسیار مهم است و رضایت مندی را فراهم می‌کند.

او گفت: وقتی یک کالا متناسب با سفارش مشتری آماده می‌شود موجبات رضایت مندی را ایجاد می‌کند بویژه اینکه کالا با کیفیت تهیه شود.

میر محمد صادقی گفت: نیاز‌های پیدا و پنهان مشتری باید با ارائه محصولات با کیفیت ارضا شود و فهم این مسئله در کنار مسئولیت پذیری، ارائه بسته بندی‌های مدرن و ارسال سریع و سایر مکانیزم‌ها بسیار اهمیت دارد.

امین زاده عضو هیئت رئیسه اتاق بازرگانی نیز در این جلسه با اشاره به تجربیات متعدد در خصوص امر مشتری مداری گفت: تجربه نشان داده است افراد با خلاقیت‌های فردی خود در عرصه مشتری مداری از یک تولید کوچک به تولیدات بزرگ رسیده اند.

او گفت: در دنیا با روش‌های مختلف به جذب مشتری می‌پردازند و با کار دسته جمعی نوع بازاریابی‌ها را تغییر دادند تا بتوانند ضمن توسعه اقتصادی رضایت مشتری را نیز جلب کنند.

بقای سازمان، منوط به رضایت مندی مشتری است.

در ادامه سیده فاطمه مقیمی، رئیس کانون بازرگانان زنان ایران نیز در این نشست گفت: مدیریت ارتباط با مشتری یک هنر است و مشتری کسی است که بقای سازمانی و سودآوری ما را رقم می‌زند.

او گفت: مشتری وقتی احترام و تکریم سازمان را می‌بیند، انگیزه دوچندانی برای ارتباط با شرکت پیدا می‌کند که این نیازمند تجزیه و تحلیل دقیق سازمانی است.

مقیمی گفت: تعامل دو طرفه و دو سویه بین خدمات گیرنده و خدمات دهنده باید به صورت مداوم وجود داشته باشد و با یک خرید و فروش ساده به اتمام نرسد.

 

ضمن قدردانی از موسسه آموزشی و پژوهشی اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی ایران به عنوان برگزار کننده این اجلاس، به استحضار می رساند شرکت مجتمع کشت و صنعت چین چین به عنوان یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های تولیدکننده رب گوجه‌فرنگی و انواع کنسرو در ایران، از بدو فعالیت خود همیشه دغدغه رضایت مشتری را داشته و در راستای تحقق این موضوع به عنوان یک اصل مهم همواره تلاش خواهیم نمود.