فیله در سس گوجه فرنگی

فیله با سس گوجه فرنگی چگونه تهیه می‌شود؟

مواد لازم

فیله مرغ

۵۰۰ گرم

لیموترش

۱ عدد

سیر رنده شده

۲حبه

پیازچه

۵ ساقه

سایر مواد لازم

رب گوجه فرنگی چین چین

۳ قاشق سوپ خوری

نمک و فلفل

به میزان لازم

طرز تهیه فیله با سس گوجه فرنگی را در این مقاله با هم در سه گام طلایی انجام می‌دهیم. بیایید تعارف را کنار بگذاریم و بگوییم، رژیم گرفتن کار سختی است. کمتر چیزی در دنیا است که جای یک باقالی پلوی چرب و پر گوشت را بگیرد.
اغلب حتی با اینکه می‌دانیم که خوردن آن همه چربی بسیار برای بدن مضر است ولی مقاومت کردن در مقابل غذاهای چرب کار بسیار دشواری است. خودتان تصور کنید، یک ظرف سبزیجات پخته یا بخارپز را ترجیح می‌دهید یا یک پرس زرشک پلو با مرغ؟ وقتی اسم بستنی را می‌شنوید بیشتر بزاق دهان‌تان ترشح می‌کند یا سالاد؟ اما واقعا چه رازی در چربی است؟ چرا ما انسان‌ها اغلب تن به خودکشی تدریجی با مصرف چربی می‌دهیم؟

عادات غذایی رمز مهم ذائقه

قطعا بخشی از این لذت به عادت غذایی بر می‌گردد، شاید اگر از کودکی رژیم غذایی سلامتی را دنبال کرده باشیم در سنین بالاتر تغذیه‌ی سالم پیش گرفتن کاری آسان باشد. اینها همه را گفتیم اما خودتان را برای شنیدن این خبر آماده کنید: غذای امروز ما یک قطره هم روغن ندارد اما شرط می‌بندیم که شما و به خصوص کودک دلبندتان کمبود چربی را حس نخواهد کرد و به همان اندازه‌ غذاهای چرب از این فیله‌های مرغ خوشمزه لذت خواهد برد. پس دست به کار شوید تا یک فیله با سس گوجه فرنگی بی‌نظیر درست کنیم:

گام اول طرز تهیه فیله با سس گوجه فرنگی

یک قابلمه یا ماهیتابه لبه دار را روی شعله گذاشته و رب گوجه فرنگی را در آب مرغ حل کنید و بگذارید تا جوش بیاید.

گام دوم طرز تهیه فیله با سس گوجه فرنگی

سیر،  لیموترش و نمک و فلفل را اضافه کرده،  هم بزنید و فیله های مرغ را به سس اضافه کنید. شعله را تا حد متوسط پایین کشیده و در ظرف را بگذارید تا فیله های مرغ کامل بپزد (بسته به ضخامت فیله ها بین ۲۰ تا ۳۵ دقیقه طول خواهد کشید.

گام سوم طرز تهیه فیله با سس گوجه فرنگی

بعد از آن فیله ها را در ظرف کشیده و سس گوجه فرنگی را روی آن بریزید و با پیازچه‌های خرد شده تزیین کنید. این غذا با برنج بسیار لذیذ خواهد بود،  نوش جان 🙂

رب گوجه فرنگی چین چین

خوش طعم ترین سس گوجه فرنگی را با رب گوجه فرنگی چین چین تهیه کنید که طعمی بی‌نظیر به غذا می‌بخشد و فیله را بسیار دلچسب می‌کند!