تست گوجه‌فرنگی و آووکادو

طرز تهیه تست گوجه‌ فرنگی و آووکادو

مواد لازم

نان تست

۴ تکه

گوجه‌فرنگی

گوجه‌فرنگی

آووکادو

نصف یک میوه‌ی کامل

سایر مواد لازم

پنیر دل‌خواه

۸ ورقه‌ی نازک

سس مایونز

۱ تا ۲ قاشق

گوجه‌ فرنگی و آووکادو سرشار از ویتامین است و همه‌ پدرها و مادرها قطعا دغدغه‌ رسیدن ویتامین‌های لازم به کودکان خود دارند. تست گوجه‌ فرنگی و آووکادو یکی از غداهایی است که دغدغه شما را رفع می‌کند.
آووکادو و گوجه‌فرنگی دو تا از میوه‌هایی‌اند که هر چقدر برای کودکان مفید باشند به همان اندازه هم کودکان از خوردن آنها امتناع می‌کنند. بنابراین بهترین راه برای ترغیب خوردن این غذا، درست کردن طرز تهیه تست گوجه‌ فرنگی و آووکادو است. راجع به خواص گوجه‌فرنگی بسیار شنیده‌اید اما آووکادو میوه‌ای است که شاید در کشور ما کمتر شناخته شده باشد.

آووکادو دوست‌دار سلامتی

آووکادو سرشار از چربی‌های سالم است که برای رشد کودکان ضرورت دارد. به حدی که نزد متخصصان تغذیه به «کره‌ طبیعی» شهرت دارد. در کنار چربی، آووکادو مملو از فیبر نیز هست که عملکرد سیستم هاضمه را بهبود می‌بخشد و به خصوص برای کودکان که همواره در معرض یبوست هستند بسیار مفید است.
آووکادو یکی از غنی‌ترین منابع پتاسیم است. یکی از مزایای بی‌شمار پتاسیم برای کودکان، کمک به رشد و ساخت عضله‌های آنان است و از آنجا که معمولا به ندرت منبعی چنین غنی برای پتاسیم در طبیعت یافت می‌شود، مصرف آووکادو برای رشد کودکان ضرورت بیشتری پیدا می‌کند.
شاید به خاطر بافت چرب و نرم آووکادو نتوان به راحتی کودکان را قانع به خوردن  آن کرد اما اگر آن را با گوجه‌فرنگی و پنیر مورد علاقه‌ فرزندتان ترکیب کنید دردسر کمتری برای قانع کردن فرزند خود خواهید داشت.

طرز تهیه تست گوجه‌ فرنگی و آووکادو

طرز تهیه تست گوجه‌ فرنگی و آووکادو

  1. روی تمام نان‌های تست را با یک لایه از مایونز بپوشانید.
  2. نیمه‌ آووکادو را به صورت طولی به لایه‌های باریک برش دهید و روی سطح نان بگذارید. گوجه‌فرنگی را برش دهید و روی سطح نان قرار دهید و ورقه‌های پنیر را به روی آن اضافه کنید.
  3. تکه‌های نان را داخل سینی قرار داده و ۲ تا ۴ دقیقه داخل مایکروفر بگذارید و با درجه‌ی ماکزیمم تست کنید.
  4. تست گوجه‌ فرنگی و آووکادو شما آماده است. می‌توانید آن را با سبزیجات مورد علاقه خود تزیین کنید.