درخشش چین‌چین در چهارمین دوره از جشنواره صنعت سلامت‌محور

 

 

مفتخریم که اعلام کنیم، مجتمع کشت و صنعت چین‌چین به پاس تلاش در راستای ارتقای سلامت و کیفیت محصولات، موفق به دریافت تندیس زرین چهارمین دوره از جشنواره صنعت سلامت محور شد.

 

این جشنواره با حضور مقامات عالی بخش سلامت و با حمایت وزارت صنعت ،معدن، تجارت، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وزارت جهاد کشاورزی و سازمان غذا و دارو در ۲۸ بهمن‌ماه سال ۱۳۹۹ در سالن همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد.

در راستای ارتقای سلامت محصولات و خدمات و چشم‌انداز سلامت در صنایع کشور در سالن همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد. این جشنواره برای تقدیر از صنایعی که ارتقای سلامت محصولات یا خدمات را در سال گذشته مدنظر قرار داده، برگزارشده است.

 

در واقع هدف از برگزاری چهارمین دوره از جشنواره صنعت سلامت‌محور رتبه‌بندی، اعتباربخشی و تشویق مجموعه‌های برتر و سازمان‌های متعهد به امر سلامت و معرفی آخرین دستاوردهای واحدهای سلامت‌محور بود.

 

در این جشنواره که با حضور گسترده صاحبان صنایع بین‌المللی و داخلی برگزار شد، صنایعی که در بهبود سلامت، ارتقای سطح آگاهی، نگرش و فرهنگ استفاده از محصولات و خدمات سلامت‌محور نقش داشته‌اند، مورد بررسی و تجلیل قرار گرفتند.

 

ما به عنوان یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های تولیدکننده رب گوجه‌فرنگی و انواع کنسرو در ایران، در نظر داشتن سلامت شما عزیزان را در تمامی مراحل از تهیه مواد اولیه گرفته تا بسته‌بندی و توزیع را افتخار خود می‌دانیم و همواره در تلاشیم تا ضمن اطلاع‌رسانی‌های لازم در این زمینه، سلیقه و سلامت شما را هر روز هر چه بیشتر راضی نگه‌داریم.

 

از همراهی همیشگی و لطف و محبت شما بی‌اندازه سپاسگزاریم.