اسپرینگ رول گوشت با خوراک خاویار بادمجان

طرز تهیه اسپرینگ رول گوشت با خاویار بادمجان

مواد لازم

کنسرو خاویار بادمجان

یک عدد

گوشت چرخ کرده

200 گرم

سایر مواد لازم

پنیر موزارلا رنده شده

یک فنجان

روغن

دو قاشق غذاخوری

خمیر یوفکا

5 برش

فلفل دلمه‌ای خرد شده

1/2 عدد

قارچ خرد شده

3/4 فنجان

در این مقاله قصد داریم طرز تهیه یک غذای ساده، خوشمزه و سالم را معرفی کنیم. اگر از خوردن غذاهای تکراری خسته شده‌اید و یا از طرفداران غذاهایی هستید که با گوشت و بادمجان تهیه می‌شوند به شما پیشنهاد می‌کنیم حتماً اسپرینگ رول گوشت با خوراک خاویار بادمجان را امتحان کنید. یکی از مزیت‌های این غذای خوشمزه و سبک این است که می‌توان آن را به عنوان میان‌وعده و در دورهمی‌ها نیز مصرف کرد.

مواد لازم برای تهیه اسپرینگ رول گوشت با خوراک خاویار بادمجان

  • کنسرو خاویار بادمجان یک عدد
  • گوشت چرخ کرده ۲۰۰ گرم
  • پنیر موزارلا رنده شده یک فنجان
  • روغن دو قاشق غذاخوری
  • خمیر یوفکا ۵ برش
  • فلفل دلمه‌ای خرد شده ۱/۲ عدد
  • قارچ خرد شده ۳/۴ فنجان

مراحل تهیه اسپرینگ رول گوشت با خوراک خاویار بادمجان

مرحله اول

پیازها را در یک ظرف با یک قاشق غذاخوری روغن تفت دهید و پس از این که پیازها طلایی شدند، گوشت را به ظرف اضافه کنید و ترکیب را هم بزنید تا گوشت به خوبی باز و سرخ شود.

مرحله دوم

یک ظرف را روی حرارت متوسط قرار دهید، سپس قارچ را به آن اضافه کنید. صبر کنید تا قارچ‌ها آب بیندازند و آب آن‌ها کاملاً تبخیر شود. سپس یک قاشق غذاخوری روغن به ظرف اضافه کرده و بگذارید قارچ‌ها سرخ شوند.

مرحله سوم

قارچ‌ها را به ترکیب گوشت و پیاز اضافه کنید و سه تا چهار دقیقه تفت دهید.

مرحله چهارم

فلفل دلمه‌ای را به ترکیب گوشت و قارچ اضافه کنید و با کمی آب در یک ظرف دربسته قرار دهید و بگذارید ۳۰ دقیقه بپزد و آب ظرف بخار شود.

مرحله پنجم

خمیر یوفکا را باز کنید و یک پنجم مواد تهیه شده را در گوشه‌ای از آن بریزید، کمی پنیر موزارلا روی آن بپاشید و از همان گوشه شروع به پیچیدن خمیر کنید. این کار را برای تمام برش‌های خمیر انجام دهید.

مرحله ششم

روغن را در ظرف مخصوص بریزید و حرارت دهید و اسپرینگ رول‌ها را داخل آن سرخ کنید. توجه داشته باشید که نباید با اسپرینگ رول‌ها ظرف را پر کنید. اگر ظرف شما کوچک است می‌توانید اسپرینگ رول‌ها را تک تک سرخ کنید.

مرحله هفتم

پس از این که اسپرینگ رول‌ها کاملاً سرخ شدند، آن‌ها را از ظرف خارج کنید. توصیه می‌شود در پایان کار اسپرینگ رول‌ها آن‌ها را در توری یا روی دستمال قرار دهید تا روغن آن کشیده شود.

مرحله هشتم

خوراک خاویار بادمجان را در یک ظرف کوچک بریزید و اسپرینگ رول‌ها را در کنار آن سرو کنید و از این غذای خوشمزه لذت ببرید.

 

برای مطالعه دستورپخت‌های بیشتر با کنسرو خاویار بادمجان پیشنهاد می‌کنیم تا رسپی‌های موجود در بخش آشپزخانه چین‌چین را مطالعه نمایید.