برند محبوب

چین‌چین برند محبوب مصرف کنندگان در سال ۱۳۹۸

ششمین جشنواره ملی برند محبوب مصرف ‌کنندگان با مشارکت جمع کثیری از فعالان اقتصادی و بازرگانی در ۱۵۲ گروه کالا در روز دوشنبه ۲۲ مهرماه ۱۳۹۸ در دانشگاه صنعتی شریف برگذار شد و از مدیران برند برتر هر گروه قدردانی به عمل آمد.

ضمن تاکید بر تلاش های انجام شده در دبیرخانه جشنواره در اجرای یک نظرسنجی مردمی عادلانه، این نظرسنجی گسترده از تاریخ ۱۵ اردیبهشت ماه تا ۱۵ شهریور ماه سال ۱۳۹۸ به مدت ۴ ماه و به صورت آنلاین و در سایت IranTopBrands.Org و با حضور بیش از ۳۶۰۰ برند برگزار شد و در طی این نظرسنجی تعداد ۲٫۵۴۳٫۹۴۳ رأی مردمی جمع‌آوری شد که بر مبنای آن‌ها برند برتر هر دسته بندی انتخاب شد.

در این نظرسنجی برند چین‌چین موفق شد تا با رأی مصرف کنندگان در دسته بندی‌های رب گوجه‌فرنگی و کنسروجات به عنوان برند محبوب سال ۱۳۹۸ منتخب مردمی معرفی شود.

امیدواریم با حضور و همراهی شما عزیزان مصرف کننده، شاهد اعتلای روزافزون برندهای ایرانی در بازارهای داخلی و بین المللی باشیم و این اقدامات بتواند بیش از پیش، جایگاه مصرف کنندگان را در فضای کسب و کار ارتقاء بخشد و همچنین در توسعه خریدهای مبتنی بر برند در جامعه تأثیرگذار باشد.