چین ‎چین، برگزیده نشان زرین جشنواره ملی سلامت غذا

 

 

جشنواره ملی سلامت غذا، در راستای ارتقای سطح آگاهی، نگرش و فرهنگ تغذیه سالم در جامعه، به معرفی ویژگی‌های محصولات سلامت می‌پردازد.

دومین جشنواره ملی سلامت غذا، با رویکرد ارتقای سطح سلامت غذا، با شعار همه با هم برای سلامتی و با هدف شناسایی برندهای پیشرو در تحقیق، توسعه و تولید محصولات سلامت غذایی روز دوشنبه مورخ ۲۴ آبان ماه سال ۱۴۰۰، با حضور مقامات ارشد سازمان غذا و دارو، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وزارت صمت، انستیتو تحقیقات تغذیه ای و صنایع غذایی کشور و انجمن علوم و صنایع غذایی ایران در مرکز همایش های بین المللی دانشگاه شهید بهشتی برگزار گردید.

در بخش برندهای غذایی علاوه‌بر برند چین‌چین؛ مدیران عامل و ارشد صنایع غذایی دیگری همچون کاله، گلستان، نامی‌نو، تک ماکارون، گروه زرنام، هراز، گلها، کورش و در مجموع ۷۰ برند نام آشنای صنعت غذا حضور داشتند و به معرفی جدیدترین دستاوردهای خود در تولید محصولات سلامت پرداختند.

باعث افتخار است چین‌چین موفق به دریافت تندیس برگزیده جشنواره ملی سلامت غذا شد.

تلاش همیشگی مجموعه‌ی چین‌چین در راستای ارتقای مداوم کیفیت و بالا بردن سطح سلامت مردم عزیز کشورمان بوده و هست. در همین راستا مجموعه‌ی چین‌چین به تولید محصولات فراسودمند یا کاهش اثرات زیانبار محصول دست یافته است و در جشنواره ملی سلامت غذا، در راستای ارتقای سطح آگاهی، نگرش و فرهنگ تغذیه سالم در جامعه می‌کوشد.