رب گوجه فرنگی خانگی چین چین

چرا رب گوجه فرنگی خانگی چین چین بهتر از رب‌های خانگی است؟

رب گوجه فرنگی پرمصرف‌ترین چاشنی غذا بین ایرانیان است و جایگاه مهمی در سبد غذایی خانواده ایرانی دارد. از این رو سلامت و کیفیت این محصول از اهمیت بسیاری برخوردار است. به همین دلیل چین چین دو محصول کنسرو رب گوجه فرنگی و رب گوجه فرنگی خانگی چین چین را با بهترین کیفیت در اختیار مصرف‌کننده ایرانی قرار داده است.

با حساس‌تر شدن مردم بر سلامت مواد غذایی، برخی از افراد به اشتباه تمام مواد غذایی صنعتی را ناسالم دانسته و از مصرف آن‌ها پرهیز می‌کنند. یکی از این محصولات که برخی افراد به زعم خود برای سلامت و کیفیت بیشتر آن سراغ خرید انواع سنتی آن می‌روند رب گوجه فرنگی است. در ادامه با ذکر چند نکته به دلایل اشتباه بودن این تصمیم می‌پردازیم و مزیت‌های رب گوجه فرنگی خانگی چین چین نسبت به رب‌های گوجه فرنگی خانگی کارگاهی و سنتی چیست.

رب‌های خانگی غیرکارخانه‌ای موجود در بازار حاوی مواد سمی هستند

در رب‌های گوجه فرنگی بی‌کیفیت و غیراستانداردی که تحت عنوان رب خانگی در کارگاه‌های کوچک تولید می‌شوند و به فروش می‌رسند دو ماده سمی بنزوات سدیم و آلترامید وجود دارد. عدم پختن این رب‌ها در شرایط خلاء، باعث بوجود آمدن آلترامید می‌شود. در فرآیند تولید رب‌های خانگی غیراستاندارد، بر خلاف رب‌های گوجه فرنگی استاندارد و باکیفیت، بنزوات سدیم به عنوان یک افزودنی به رب اضافه می‌شود.

رب گوجه فرنگی خانگی چین چین غلظت بالاتر و رنگ بهتری دارد

از آنجایی که پخت رب گوجه فرنگی چین چین در شرایط خلاً انجام می‌شود، محصول تماسی با اکسیژن ندارد، در نتیجه رب گوجه فرنگی بدون اینکه اکسید شود به غلظت و بریکس بالا می‌رسد. مزیت دیگر تولید تحت خلأ کوتاه شدن زمان تغلیط است که همین امر سبب کیفیت بهتر رنگ محصول می‌شود. رب‌هایی که در خانه تهیه می‌شوند چون داخل دیگ پخته می‌شوند و نمی‌توان شرایط خلأ را برای رب ایجاد کرد، به همین دلیل رنگ رب گوجه فرنگی خانگی چین چین بهتر از رب‌های خانگی است.

رب گوجه فرنگی خانگی چین چین از بهترین مواد اولیه تهیه می‌شود

در تهیه رب گوجه فرنگی خانگی چین چین مثل کنسرو رب گوجه فرنگی چین چین از بهترین محصول گوجه فرنگی منطقه خراسان که عطر و طعم و آرومای مطلوب و رنگ ایده‌آل دارد استفاده می‌شود. تغییراتی در فرآیند معمول تولید رب داده شده است که طعم رب خانگی را برای مصرف‌کننده تداعی می‌کند. تفاوت رب خانگی چین چین با دیگر محصولات رب گوجه فرنگی در این است که در تهیه این محصول از بهترین واریته گوجه فرنگی استفاده می‌شود.

رب گوجه فرنگی خانگی چین چین کاملاً بهداشتی است

فرآیند تولید رب گوجه فرنگی خانگی چین چین در کارخانه و  زیر نظر مسئولین کنترل کیفیت شرکت و با کنترل‌های شدید بهداشتی و نظارت ادارات استاندارد و نظارت بر مواد غذایی انجام می‌شود. این در حالی است که رب‌های خانگی متفرقه موجود در بازار فاقد مشخصات تولیدکننده بوده و از نظر کیفی در سطح بسیار نازلی قرار دارند و اکثراً حاوی ذرات پوست و بذر هستند و غلظت آن‌ها کم است. رب تهیه شده در خانه بعد از گذشت چند وقت طعم ترشیدگی می‌گیرد در حالی که در کارخانه با عبور رب از مرحله تونل پاستوریزاسیون تمام آلودگی‌ها از رب حذف می‌شوند و یک محصول کاملاً بهداشتی در اختیار مصرف‌کننده قرار می‌گیرد. همچنین به علت رعایت کلیه مسائل بهداشتی و استاندارد، کنترل کیفیت دقیق و استفاده از دستگاه‌های مدرن در تهیه این محصول، زمان ماندگاری آن نسبت به رب‌های خانگی بسیار بالاتر است.

رب گوجه فرنگی خانگی چین چین

جمع‌بندی

رب گوجه فرنگی خانگی چین چین هم سالم‌تر و بهداشتی‌تر است و هم رنگ و عطر و طعم بهتری نسبت به رب‌های خانگی کارگاهی و سنتی دارد علاوه بر این مثل سایر محصولات چین چین فاقد هرگونه نگهدارنده است. چین چین بهترین گوجه فرنگی ها را از طبیعت دستچین می‌کند لذا اگر تمایل به رنگ و عطر رب‌های خانگی دارید، پیشنهاد می‌کنیم رب خانگی چین چین را که محصولی کاملاً سالم و بهداشتی است استفاده کنید. در مقاله‌ای برای شما فرآیند تهیه رب گوجه فرنگی خانگی چین چین را منتشر کرده‌ایم که خواندن آن را به شما توصیه می‌کنیم.